Panaszkezelés

 

Ügyfeleknek az írásban benyújtott panaszok bejelentéséhez az alábbi elérhetőségek biztosítottak:

  • Postacím:
  • E-mail:
  • Fax:
Magyar Posta Életbiztosító Zrt., 1525 Budapest, Pf. 53
panasz@takarekbiztositas.hu
06 1 423 4359

 

A személyesen bejelentett panaszokat a Biztosító a székhelyén, a Személyes Ügyfélszolgálaton fogadja. Személyesen közlendő panaszok bejelentése az alábbi helyen és időben biztosított:

  • Cím:
  • Hétfő:
  • Kedd-Péntek:

1022 Budapest, Bég u 3-5, III. emelet ügyfélfogadó helyiség
7.00-tól 19.00-ig
8.00-tól 16.00-ig

 

A telefonon bejelentett panaszokat a Biztosító Call Centere fogadja.

 

Telefonon közlendő panaszok bejelentése az alábbi hívószámon és időben biztosított: 06 1 200 7700

  • Hétfő:
  • Kedd-Péntek:
8.00-tól 20.00-ig
8.00-tól 18.00-ig

 

Letölthető nyomtatványok: